czwartek, 23 grudnia 2010

,,Gdy Ty i ja,,




Gdy ty i ja znajdziemy się
Szczęśliwe będą nasze sny
Znów bajki będą pisać się
Szczęśliwy będzie każdy dzień

Gdy ty i ja wrócimy znów
Już nie zabraknie pięknych słów
I same bajki będą znów
I kolorowy piękny świat

Gdy ty i ja znajdziemy się
Nic już nie stanie złego się
Znów uśmiech dawny wróci nam
I więcej już nie będziesz sam

Znów ścieżki nasze znajdę nam
Pójdziemy nimi wszędzie tam
Gdzie zawsze szliśmy razem tak
I już nie będzie szczęścia brak

Gdzie ty tam ja ,gdzie ja tam ty
Znów piękne nasze będą sny
I maić będzie się nam maj
Ja dam ci serce,ty serce daj

Gdy ty i ja znajdziemy się
Już więcej nam nie będzie źle
Już nie dam więcej skrzywdzić cię
Gdy ty i ja znajdziemy się

23.12.2010 r
Znajdziemy się kocham cię Synku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz