czwartek, 23 grudnia 2010

,,Duszą całą,,


Duszą całą pragnę tego
Byś mi dziecko szczęściem wrócił
I wyglądam dnia każdego
Wiatr w kominie piosnkę nuci

Ptaki w liściach gdzieś śpiewają
O tym dniu szczęśliwym takim
Myślą ,sercem jestem obok
I na ciebie ciągle czekam

Ten dzień wielkim dla mnie cudem
Czekam pragnę modlę się
Wiem że wrócisz moje szczęście
I o tobie ciągle śnię

księżyc słońcu opowiada
Jak przy łóżku twoim siadam
Moje serce biegnie szybko
Bo do ciebie bardzo chce

Duszą całą zatęsknioną
Po promieniach biegnę słońca
Proszę sercem tylko o to
By doczekać szybko końca

Byś mi wrócił dziecię moje
I szczęśliwe dni otworzył
Duszą całą pragnę tego
Jak na świecie już niczego

To jedyne me marzenie
By wróciło me istnienie
I zasnęło mi wieczorem
W mych ramionach utulone

23.12.2010 r.

Duszku dla Ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz