niedziela, 19 grudnia 2010

Demonie


Demonie djaboliczny ty co chronisz mnie
Demonie mój ty śliczny ja przy tobie śnię
Ty jesteś kiedy pragnę,ty czujesz to co ja
Ja dzięki tobie żyję,i tonę w moich snach

Demonie mojej nocy,co przy mnie ciągle trwa
Zasypiam tak bezpieczna,z imieniem moim ja
A ty kołyszesz mnie w ramionach swych
Spoglądasz w moją twarz,i budzisz mnie nad ranem

Uśmiechem oczu twych,radością ,szczęściem i
I wiem ze mogę wszystko,i wszędzie mogę wejść
Ja wiem ze uda się,ja wiem ze kochasz mnie
I nigdy nie zwątpiłam,i wierzę ,wierzę wciąż

Że jest na świecie siła,że wygram to co chcę
Ja wierzę i ci ufam, ja czekam na twój gest
Ty wiesz ze to co było,jeszcze możliwe jest
I kiedy tak nad ranem,wpatrujesz we mnie się

Demonie mój kochany,ja wiem ze nie jest źle
I wierze że dam radę,przeniosę każdą górę
Demonie ukochany,bo wiem że jesteś ty
Zasypiam ukojona,i mam szczęśliwe sny

19.12.2010.r

:)Dla Ciebie :)
proszę o nieinterpretowanie moich wierszy hihihihiiiihiihi buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz