wtorek, 16 listopada 2010

,,Taka miłość.....,,


Taka miłość co zdarza się ras
W niej zatrzymał się cały nasz czas
Taka miłość od wschodu słońca
Aż do nocy ,do nocy końca

Kiedy jesteś i nie ma cię
Taka miłość jak wieczny dzień
Taka miłość gdy jesteś ty
Gdy wypełniasz moje sny

Taka miłość co zdarza się ras
W niej zatrzymał się cały nasz czas
Taka miłość od wschodu słońca
Aż do nocy ,do nocy końca

Taka chwila gdy jesteś blisko
Kiedy dotyk to dla mnie wszystko
Ta sekunda po wieczność niech trwa
Kiedy jedność to ty i ja

Taka miłość co zdarza się ras
W niej zatrzymał się cały nasz czas
Taka miłość od wschodu słońca
Aż do nocy ,do nocy końca

W twoich oczach widzę ten blask
To pragnienie nie jeden ras
Twoje dłonie pieszczotą mnie budzą
Chwile z Tobą się nigdy nie znudzą

Taka miłość co zdarza się ras
W niej zatrzymał się cały nasz czas
Taka miłość od wschodu słońca
Aż do nocy ,do nocy końca

16,11,2010 r. moim dwóm inspiracjom :) Tobie przyjacielu:) któremu wysyłam teksty :)przepraszam może jednak ze mnie zołza :)
I mojemu synulkowi Wiktorku kocham cię

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz