sobota, 13 listopada 2010

A może....


A może ja chcę być sama
Usłyszeć słowo,,mama,,
Pokochać kogoś,a może
A może nie bo po co

A może jak ten żagiel
Pędzony ruchem wiatru
Samotnie gdzieś przez życie
Odpłynąć w dal w nieznane

A może ja nie tęsknię
A może ja nie czuję
A może sama siebie
Ciągle tak oszukuję

A może ja mam duszę
Tylko ją chować muszę?
Bo boję się skrzywdzenia
I nie chcę jej pokazać

A może tam w jej głębi
Śpi prawda zalękniona?
I boi się odkrycia
Zgiełku i tego życia

Tak boję się pokazać,
Że inna jestem w środku
Bo to co delikatne
Tak szybko można zranić

Bo ja się boję bólu
Bo boję się zranienia
Naprawdę jestem inna
Niż wszyscy wy widzicie

Naprawdę mam tam swoje
Maleńkie piękne życie
Lecz boję się pokazać
To co mam tam ukryte


13.11.2010 r

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz