niedziela, 14 listopada 2010

Świat nie kręci .....

Świat nie kręci się w okół mnie
A to bardzo,bardzo źle :)
Świat powinien mieć taką orbitę
By otaczała mnie swoim zachwytem

Ja wciąż myślałam że właśnie tak jest
A tu dopadł mnie ludzki stres
Nagle ktoś wstrzymał orbitę świata
I świat dookoła mnie już nie lata:)

Oj cóż za straszna stała się strata
Świat już dokoła mnie nie chce latać
Ktoś wstrzymał ziemię i słońce ruszył
I tak istnienie moje zakłócił :)

Cóż teraz pocznę bez mego świata
Gdzież mój świat teraz beze mnie lata
Ja ciągle czekam w centrum świata
By świat znów zaczął dookoła latać

Oddawaj świat łobuzie miły
Bo ja go szukać nie mam siły
Zazdrośnik jeden ukradł mi świat
I sobie zabrał na kilka lat

A ja zostałam sama jak palec
Czekam na powrót mojego świata
A świat zabrany gdzieś sobie lata
Z daleka ode mnie w centrum świata

14,11,2010,r

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz