środa, 10 listopada 2010

Słowa




Słowa nic nie znaczą
One nic nie wytłumaczą
Bo są puste,nic w nich nie ma
Poza nimi także nie

Kiedy mówisz jeszcze czyń
Nie obiecuj nic na próżno
Czasem słowa,mówią nie
Czasem czyny znaczą dużo

Nic nie mówiąc wartość masz
Tym co z serca innym dasz
Bo nie trzeba czasem słów
Starczy to że jesteś wiesz?

Ja znam dobre słowa ,gdy
Trzeba zbędnych kilka słów
Ale jedno dobrze wiem
Świat nie zmienia nimi się

Morze kiedyś powiem to
Że mi trzeba czyichś słów
Ale dziś ,ja o tym wiem
Nie obietnic trzeba mi

By odmienić moje sny
Tyle było pustych słów
W moim życiu padło już
I co z tego powiedz mi

Kiedy dalej nie ma nic
Słowo pustką wieje i ....
Po co tyle zbędnych słów
Dziś po prostu nie mów nic

11.11.2010r.
Dedykuję wszystkim na stołkach i o nie walczącym !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz