piątek, 26 listopada 2010

Dziecinuś moja


Dziecinuś moja ty pięknie śpij
Ja ci opowiem bajki do snu
Dziecinuś moja zaśpiewam ci
O tym jak będzie gdy wrócisz tu

Dziecinuś moja te wszystkie dni
Kiedy do serca tuliłam cię
Tak wiele znaczą,tak kocham je
Dziecinuś moja, dziecino śpij

Dziecinus moja ,słodyczy ma
Znów wrócą chwile szczęścia
Dziecinuś moja ,gwiazdeczko ma
Na niebie świecą gwiazdy

A ja wciąż czekam dziecinko ma
Na snów spełnienie i powrót twój
Dziecinuś moja śnij kolorowo
I niech się spełnią twoje sny

Dziecinuś moja ja kocham cię
I w moich snach wciąż jesteś ty
Dziecinuś moja ty teraz śpij
Ja będę czuwać u twego łóżka

Dziecinuś moja i spełniać sny
Maleńkie twoje zatęsknione
Dziecinuś moja a teraz śpij
Ja duszą czuwam u twego łóżka

26,11,2010r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz