czwartek, 25 listopada 2010

,,ŚWIĘTY JUDO..... ,,


Święty Judo mój patronie
W głębi nieba gdzieś schowany
Utul mnie w swej mocy dłonie
Zagoj me bolesne rany

Święty Judo ty przeczysty
Daj mi świat ten rzeczywisty
Spełnij pragnień jedno tchnienie
Ocal moje dziś istnienie

Daj mi miłość mą malutką
I na przeciw wyjdz mym smutkom
Zapal słońca ciepły blask
Przywróć mnie do swoich łask

Otrzyj wszystkie gorzkie łzy
Daj mi w życiu słowo my
Zwróć mi sercu okruszynę
Sprowadz do mnie mą dziecinę

Niech się spełnią me marzenia
Zwróć nam nasze dwa istnienia
Ocal miłość naszą ,schroń
I wyciągnij do nas dłoń.

25.11.2010 r.

Świat mnie nie rozumie, dedykuję Tobie synulu mój


Łaskami słynący obraz św. Judy Tadeusza, który znajduje się w Warszawie, w kościele Księży Misjonarzy pw. Świętego Krzyża przy ul. Krakowskie Przedmieście 3

http://www.ojczyzna.pl/STALE/Juda-Tadeusz.htm

Święty Juda Tadeusz patron spraw trudnych i beznadziejnych
jest moim i mojego synka patronem od wielu lat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz