sobota, 29 maja 2010




to nie moje



AKCENT --piosenka jest własnością zespołu Akcent

Została mi zadedykowana i dlatego ją tu umiesciłam

--OSTATNI MOST----

TY I JA
Nikt nie zabierze nam tamtych wspomnień
Znaczących wspomnień i czułych słów
Ja dobrze wiem zatęsknisz do mnie
I moich ust zapragniesz znów
*
Za sobą zostaw jeden most
Bo dzisiaj spalić wszystkie chcesz
Bo nikt z nas nie wie
Co go dalej w życiu czeka
*
Choć dzisiaj śmiało patrzysz wprost
Nie jeden cię przemoczy deszcz
nie jedna jeszcze gorzkich łeż
popłynie rzeka
*
Nie żałuj nigdy tego co było
Upojnych nocy cudownych chwil
Na serca dnie skryj naszą miłość
Choć nas rozdziela tysiące mil
*
za sobą zostaw jeden most
*
Nic się dwa razy w życiu nie zdarzy
Choć nowa miłość nie minie nas
Czy spełni się to o czym marzysz
Czy też zapragniesz by cofnąć czas
*
Za sobą zostaw jeden most.....
* 03.09.2009.r.
milutko pozdrawiam
YOU AND ME

AKCENT --piosenka jest własnością zespołu Akcent

Została mi zadedykowana i dlatego ją tu umiesciłam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz