sobota, 29 maja 2010




Korzenie

Zapuściłam tu korzenie
Lecz mnie wyrwą razem z nimi
Zapuściłam tu korzenie
Lecz mi mówią że się śni mi

I wciąż razem z korzeniami


Przesadzają z konta w kont
I wciąż szukam swojej ziemi
Tej bez słowa ,słowa WON!

Razem ze mną małe drzewko
Które ledwo z ziemi wstało
Na początku swego życia
Już gałązki połamało

Wciąż szukamy naszej ziemi
I krynicy i ogrodu
By zapuścić w niej korzenie
Gdzie nie wyrwą bez powodu

Wiem że znajdę ogród taki
A w nim ziemi pięknej w bród
Tam zabliźnią się nam rany
Tam się zacznie życia cud

Rozwiniemy piękne liście
Zakwitniemy kwieciem cali
Obsypiemy wszystkich chętnych
Przesłodkimi owocami

I przez wieki,wieki całe
Tam będziemy razem trwać
Karmić swymi owocami
Liśćmi w cieniu wiatrem wiać

Nikt już więcej nie wykopie
Nie wyrzuci stamtąd nas
A za lata tam wyrośnie
Takich jak my,cały las.

25.02.2007.r.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz