niedziela, 30 stycznia 2011

po prostu 2


po prostu cię nienawidzę
po prostu się tobą brzydzę
po prostu ci nie wybaczę
po prostu nic nie tłumaczę

ty wiesz najlepiej kim jesteś
czym pachnie twoja osoba
mam gdzie zawistne słowa
w nich tylko jad się chowa

po prostu mam wyjebane
po prostu mam cię gdzieś
po prostu lepsza od ciebie
po prostu nie możesz znieść

cuchnaca jak miejski szalet
odarta jak stara wiocha
p[o prostu zabieraj dupę
i z mego życia wynocha

po prostu mam gdzie twój fejs
po prostu mam ciebie gdzieś
po prostu nie znaczysz nic
po prostu spadaj i idz

śmierdzący odorze gnoju
jak spłóczka w kiblu urwana
klamoczesz mi się po muzgu
już od samego dziś rana

po prostu zabieraj dupe
po prostu zniknij mi z zycia
po prostu nie chcę cię znać
po prostu kórwa mać!

30.01.2011

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz