piątek, 28 stycznia 2011

Człowiek ma prawo II


Człowiek ma prawo chcieć
Człowiek ma prawo drżeć
Pragnieniem wielkim być
Człowiek ma prawo żyć

Każdy ma własny świat
Każdy ma swoje ja
Ma prawo żyć jak chce
Nawet gdy jest na nie

Pragnieniem pisać sens
Dotykiem błądzić gdzieś
Człowiek ma żyć jak chce
Nawet gdy jest mu źle

Miłościa swoja żyć
W miłości małej tkwić
Pragnieniem wołać cię
Mówić że tego chcę

Odradzać się jak sen
Z popiołów niby feniks
Podnosić w górę lęk
I wołać twoich cieni

Człowiek ma prawo chcieć
Być razem albo nie
Ma prawo mieć swój świat
Po mimo wielu lat

Zostawcie moje życie
Mam prawo żyć jak chcę
Nie mówcie mi co robić
Ja chcę spokojnie żyć

Mam prawa tak jak człowiek
Do tego żeby chcieć
Mam prawo tak jak inni
By swoje życie mieć

28.01.2011

Wszystkim psychicznie chorym prześladującym mnie i moje dziecko istotom które próbują nie dopuścić do tego byśmy byli razem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz