sobota, 5 lutego 2011

¸*♥..*•.¸♥¸.•¸Ze szczęścia,,*♥..*•.¸♥¸.•



Ze szczęścia jesteś
Maleńki wyśniony
Ze szczęścia dziecię
Mojego zrodzony
♥..*•.¸♥¸.•
Pragnieniem moim
I wszystkim co
Mam w duszy
Jedynym moim
*♥..*•.¸♥¸.•
Mój mały okruszek
Dziecinuś moja
Jedyne me wyśnione
Sakrbeńku mamy
*♥..*•.¸♥¸.•
Ze szczęścia wytulone
Nadziejo moja
I wszystko na tym świecie
Iskierko Boża
*♥..*•.¸♥¸.•
Dana mi z łaski wielkiej
Ze szczęścia moje
Kochane i jedyne
Dziecinko mamy
*♥..*•.¸♥¸.•
Kocham Twoje imię
Ja wiem że będziesz
Czekam dnia maleńki
By móc powiedzieć
*♥..*•.¸♥¸.•*
Boże wielki, dzięki
Ja wierzę dziecię
Że jest sprawiedliwość
Wrócisz mi sece
♥..*•.¸♥¸.•
I cała Twoja miłość
Jest wielka siła
Co łączy serca nasze
Ona to sprawi
♥..*•.¸♥¸.•
Że znów Ciebie zobaczę
Ze będę tulić Cię
W swoich ramionach
Bóg dziecię sprawi
♥..*•.¸♥¸.•
Ze cud się dokona
Bóg dziecię wróci
Mi Ciebie w ramiona
Bóg nas ochroni
♥..*•.¸♥¸.•
Tak jak do tej pory
Sprawi cud jeszcze
Ten nie sprawiony
Ze sczęścia synuś
♥..*•.¸♥¸.•
Ze szczęścia naszego
Wróci mi Ciebie
Syna pragnionego
Połączy serca
♥..*•.¸♥¸.•
Połączy dwie dusze
Ze szczęścia dziecię
I naszej miłości
Wróci nam siebie
♥..*•.¸♥¸.•
Jak dawniej pójdziemy
Drogą szczęśliwą
Do naszego raju
Tam zakwitnie miłość
♥..*•.¸♥¸.•
Ze szczęścia i duszy
Będzie nasza własna
Jedyna prawdziwa
Ze sczęścia naszego
♥..*•.¸♥¸.•
Jeszcze tylko chwila
Momencik malutki
Znów będziemy razem
Rozwieją się smutki
♥..*•.¸♥¸.•
05.02.2011
♥..*•.¸♥¸.•
Dziecinie już niedługo będziemy razem :)
*•.¸♥¸.•*•.¸♥¸.•*•.¸♥¸.•*•.¸♥¸.•*•.¸♥¸.•

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz