wtorek, 3 maja 2011

♥..*•.¸♥¸.•Nie dotykaj nieba♥..*•.¸♥¸.•


♥..*•.¸♥¸.•
Nie dotykaj nieba
Zawsze bądz podporą
Bądz tu kiedy trzeba
Zrób mnie swoją ,,Torą,,
♥..*•.¸♥¸.•
Zapal wszystkie gwiazdy
Czytaj jak modlitwę
Bądz jak dotyk wiatru
Wraz z szemrzącym światem
♥..*•.¸♥¸.•
Szeptem nocą pragnij
Świat do siebie nagnij
Wszystko w twym dotyku
Od brzasku do świtu
♥..*•.¸♥¸.•
Wzleć ptakiem do nieba
Przytul kiedy trzeba
Bądz jak kromka chleba
Kawałeczek nieba
♥..*•.¸♥¸.•
Nie dotykaj nieba
Zabierz mnie do gwiazd
Otul całym światem
Zabierz gwiezdnym szlakiem
♥..*•.¸♥¸.•
Daj mi swoją siłę
Wszystkie szczęścia chwile
Wszystko czego pragniesz
Weź mnie w swoje niebo
♥..*•.¸♥¸.•
Oddaj wszystkie gwiazdy
Oddaj wiatru szept
Nie dotykaj nieba
Daj wszystko co trzeba
♥..*•.¸♥¸.•
Unieś mnie do słońca
Nieś mnie tak bez końca
Aż po bramy raju
Te w oliwnym gaju
♥..*•.¸♥¸.•
Aż po kresy gwiazd
Nocy bez księżyca
Do samego końca
Do nieba i słońca
♥..*•.¸♥¸.•

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz