sobota, 9 kwietnia 2011

♥..*•.¸♥¸.•Na drogę♥..*•.¸♥¸.•


♥..*•.¸♥¸.•
Na drogę do szczęścia
Gdzie chciała bym dojść
Do serca Twojego
Wyciągnąć chcę dłoń
♥..*•.¸♥¸.•
Na drogę do cudu
Do marzeń ze snów
Tak bardzo bym chciała
Zobaczyć Cię znów
♥..*•.¸♥¸.•
Na drogę do słońca
Do męki tej końca
Do jutra do Ciebie
Wciąż idę po niebie
♥..*•.¸♥¸.•
Na drogę do marzeń
Do lepszych tych chwil
Na drogę do ciszy
Przez setki iść mil
♥..*•.¸♥¸.•
Na drogę gdzie jesteś
Gdzie wrócisz i już
Tak bardzo bym chciała
By zdarzył się cud
♥..*•.¸♥¸.•
Do Ciebie po niebie
Do ciebie po skrach
O tobie wciąż myślę
I śnię w moich snach
♥..*•.¸♥¸.•
Na drodze do jutra
Ja wiem będziesz tam
Tak bardzo bym chciała
Byś nie był już sam
♥..*•.¸♥¸.•
Ja znajdę tę drogę
Ja wiem że gdzieś jest
Ja wiem ze tam czekasz
Być ze mną przyrzekasz
♥..*•.¸♥¸.•
Bo droga dusz naszych
Wciąż jest taka sama
Ty jesteś mym synkiem
Ja wciąż twoja mama
♥..*•.¸♥¸.•
Tam gdzie czekasz na mnie
Wśród marzeń i słońca
Ja wiem będę z Tobą
Iść dalej tą drogą :)
♥..*•.¸♥¸.•

Synkowi.....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz